Praktiske oplysninger:

Vicevært:
Der kan rettes henvendelse til viceværten ved f.eks: udendørs/indendørs belysning (i opgangene) som ikke virker og andre lignende opgaver (kontakt info findes ligeledes på opslag i opgangene).


Affald:
Se under siden Affaldssortering

Der må IKKE hensættes affald af nogen karakter ved containere, opgange eller andre fælles arealer.
Storskrald: Der afhentes ikke storskrald i Mathildeparken.


Reparation:
Håndværksarbejde på ejendommens fælles dele bestilles altid via administrator eller vicevært.

Hvis der er behov for reparation eller vedligeholdelse i egen lejlighed, kan der frit vælges håndværker, da det ikke vedrører foreningen.
Kontakt og betaling foregår mellem lejlighedsejer og håndværker. 


Vedligeholdelse og drift:
Vejledninger til vedligeholdelse og drift ligger tilgængeligt i foreningens dokumentarkiv, som kan findes her

Forsikring:
Forsikring: Indboforsikring er den enkelte lejligheds ansvar, mens bygningsforsikring er ejerforeningernes ansvar. Ved den mindste tvivl om forsikringsdækning: Spørg administrator. Ejendommens forsikringer dækker ofte mere, end man tror...