Praktiske oplysninger:
Vicevært:
Der kan rettes henvendelse til viceværten ved f.eks: udendørs/indendørs belysning (i opgangene) som ikke virker og andre lignende opgaver (kontakt info findes ligeledes på opslag i opgangene).
Affald:
Almindeligt køkkenaffald: Affaldsskakten i lukket pose
Glas: Glaskontainer på parkeringspladsen (Kun tomme flasker)
Aviser/blade: Papirkontainer på parkeringspladsen
Pap: Papkontainer på parkeringspladsen
HUSK - det er ikke tilladt at placere affald/poser ved siden kontainere.
Storskrald: Der afhentes ikke storskrald i Mathildeparken.
Reparation:
Håndværksarbejde på ejendommens fælles dele bestilles altid via administrator eller vicevært.
Hvis der er behov for reparation eller vedligeholdelse i egen lejlighed, kan der frit vælges håndværker, da det ikke vedrører foreningen.
Kontakt og betaling foregår mellem lejlighedsejer og håndværker.
Vedligeholdelse og drift:
Vejledninger til vedligeholdelse og drift ligger tilgængeligt i foreningens dokumentarkiv, som kan findes her
Forsikring:
Forsikring: Indboforsikring er den enkelte lejligheds ansvar, mens bygningsforsikring er ejerforeningernes ansvar. Ved den mindste tvivl om forsikringsdækning: Spørg administrator. Ejendommens forsikringer dækker ofte mere, end man tror...