Praktiske oplysninger:

Vicevært:

Der kan rettes henvendelse til viceværten ved f.eks: udendørs/indendørs belysning (i opgangene) som ikke virker og andre lignende opgaver (kontakt info findes ligeledes på opslag i opgangene).


Affald:

Almindeligt køkkenaffald: Affaldsskakten i lukket pose

Glas: Glaskontainer på parkeringspladsen (Kun tomme flasker)

Aviser/blade: Papirkontainer på parkeringspladsen

Pap: Papkontainer på parkeringspladsen

HUSK - det er ikke tilladt at placere affald/poser ved siden kontainere.

Storskrald: Der afhentes ikke storskrald i Mathildeparken.


Reparation:
Håndværksarbejde på ejendommens fælles dele bestilles altid via administrator eller vicevært.


Hvis der er behov for reparation eller vedligeholdelse i egen lejlighed, kan der frit vælges håndværker, da det ikke vedrører foreningen.
Kontakt og betaling foregår mellem lejlighedsejer og håndværker. 


Vedligeholdelse og drift:
Vejledninger til vedligeholdelse og drift ligger tilgængeligt i foreningens dokumentarkiv, som kan findes her

Forsikring:

Forsikring: Indboforsikring er den enkelte lejligheds ansvar, mens bygningsforsikring er ejerforeningernes ansvar. Ved den mindste tvivl om forsikringsdækning: Spørg administrator. Ejendommens forsikringer dækker ofte mere, end man tror...